torsdag 17 juni 2010

Veckans skörd

"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it's called the present"
Kung Fu Panda, master Oogway

"Ja, den är ganska söt... PÅ EN TALLRIK"
Jens om Bloodelf mount

"... sen öppnar man munnen, stoppar in toaletten..."
Uh... japp, det är så man avmaskar en katt O.o Visste ni inte det? Jag sa det två ggr dessutom >_<

"Fiskjävel! Jag hoppas du drunknar!"
Jens blir slaktad av aggressiv fisk i stranglethorn

"Pappa hade ju en sån där ryamatta när vi träffades under bordet"
Mamma träffade pappa underbordet? o.O

"Aahh, bullets! My only weakness, how did you know?"
Harold & Kumar Go to White Castle; Officer Palumbo

"Jag har målat på datorn för att jag sugit av den för mycket”
Ett sött litet citat jag just hittat längst bak i min gb ^_^ Modde hörde väldans fel i en telefonkonversation XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar