torsdag 17 juni 2010

Facebookreklam

Jösses då! Fritte skapade en grupp på ansiktsboken tillägnad denna lilla blogg. Första som händer är förstås att det poppar upp en drös med nya citat.
Verkar som att den är rätt poppis, och vem gillar inte att läsa om andra som säger dumma saker, eller sig själv för den delen!
Så här kommer de nya citaten!
Enjoy!



"Va' ä're mä' mä' mig? Jag har ju vält ut hele da'n.. Vem fan stal mina guldtior?!"
Patrik Johanssons coctail av alkohol och försvunna guldtior

"En gång när jag blödde näsblod så gjorde jag blodpudding i handfatet på toan"
Jens har aldrig varit nån bra kock...

"Du är inte ful på vanligt vis du inte!"
Alla kan inte vara lika snygga som Jim Hermansson

"Släpp aldrig en fis när du har diarré..."
Standarden är hög på Hola folkhögskola

"Det låter som om man släppt in en tik på en kennelklubb!"
Veronica Sundströms beskrivning när hon hörde White Zombie första gången (1995) ;)

"Fan va ja frys! Nu far vi å´ köpe´ tunnbrö ´!"
Thommy Öhmans spontana svar efter en tupplur

"Kramfors? It's a weird town, man..."
Ain't that the truth lol... Amerikanska bandet Luna Halo fick inget grepp om Kramfors

"Men ge mä en kista så ja' får dö! Fy fan va trött ja' är..."
Honey Domeij var lite trött på ögat

"Ful är du, men mig skrämmer du inte!"
Magnus Larsson är immun mot fula människor

"Va säg' du fö' la? Ja' ha' bara ett öge'..."
Ulrika Elamari hör inte allt pga ögoninflammation

"Jävla tôrkäring! Hon skulle behöva en hästdragg! Men hon har väl tôrke ihop,
så tôr som hon verkar vara så måste dom väl använde sig av ett spett för å tränge sig in i na!"
En granne stod inte högt i kurs hos Carola Sundström

"I don't think it's a coincidence that christianity rhymes with insanity"
Da Vinci koden, släng dig i väggen, jag har kommit på hemligheten med kristendomen

"I like it both ways"
Brandons bollar swingar åt båda hållen?

"Det ska vara kött från djur som inte simmar i vatten hela tiden utan bara lite på helgerna."
Jens gillar inte fisk

"alkohol i små doser ar ofarligt i vilket antal som helst.. I am confused och jag är ekonom lol"
Min syster Diana är bevis på att när man är blond så är utbildning bortkastat ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar