torsdag 17 juni 2010

Tjolahopp

För att denna dag började så taskigt... här är lite citat som kanske muntrar upp. :) Det hjälper mig iaf :D
Enjoy!

"What happens if you smäll the car"
Farsan undrar vad som händer om luktar på en bil?

"En kvinna utan hår på huvudet, är som en kvinna utan fitta!"
En gammal polare till Fritte vet vad som definierar en tjej

"Visa fittan så får du glass! Jag har ALLTID en GB-Sandwich i innerfickan!"
Vanlig(?) raggningsreplik bland karlarna i Härnösand

"Hon hade varit snyggare om hon inte fanns!"
Kvinnor är populära hos andra kvinnor (bekant till fritte?)

"Dom stal min stulna cykel! Vart är samhället på väg??"
Magnus Larsson tyckte inte om att tappa bort sin hederligt stulna cykel

"Jag är inte intresserad av nåt jävla förspel!"
Cicci om Mario och all text på Nintendo DS

"I'm a dragon!"
Jens puffar rök ur munnen

"Vad söt du är -halvdöd och fluffig i huvudet!"
Cicci om hennes nyfödda och nyvakna dotter Lilly

Diana: "aha vad blev det for gott då?"
Jag: "fickpinnar och pära"
Diana: "lol"
Jag: "en morot och lite gurka"
Diana: "det lät ju gott
fickpinnen"
Jag: "jag gillar fiskpinnar
lmao!!!!!!!
fickpinne vore inte helt fel heller"
Diana: "fishdicks lol"

Jag: "lol awesome, how is it to be fucking actual jailbait?"
Brandon: "still has that new car smell"

"I dunno, but there’s something seriously wrong about eating a horse"
Brandons fundering över mitt smörgåspålägg

"well you forget, my memory suck"
Jag förklarar för Brandon. Så... vems minne suger? O.o

"Din pojkväns bröstvårtor är som sköldpaddor, dem gömmer sig”
Tobbe, vän till Sessan i telefonen med Marre

Snubbe 1: "I could play some Barbie Horse Adventure right now, I LOVE that game."
Snubbe 2: "Your Pony died because it wasn't pretty enough...."
Uppsnappat av Jens på youtube

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar