torsdag 17 juni 2010

Sparat ett tag

Många Många citat denna gång! Jga har sparat ett tag ;) Hoppas ni tycker att dem är roliga! Kram kram
Enjoy!

-TS



"Vi har bara nyttiga chips hemma så det är lugnt"
Pappa är hälsomedveten

"Jag vet inte riktigt hur en pungkula känns, kan du demonstrera?"
Min morfars sambo Berit till min bror Kristian. Disturbing on so many levels O.o

"Allt ditt är mitt och det som är mitt ger du fan i"
Min bror lägger ner en grundregel för Ingrid

Jens: "Jag gjorde japansoppa härom dan"
Jag: "Japansoppa?"
Jens: "Nyppon-soppa"

"Så jävla svårt att förklara för dem att de inte är välkommen när man inte kan finska"
Stina förklarar varför finnar är svåra att bli av med

Jag: "Fitta!"
Hanna: "Den vill också ha mat"
Jag: "Men ät då"

"Skjortan är ju... äkta ful."
Simon har förstått 80-tals mode

"Ingen jävla bry mig"
Simon vet inte och skiter i vilket samtidigt

"Den är för dyr för priset"
Sessans överförfriskade vän

"Scratch and Sniff? Scratch and Sniff my ass"
NEJ tack... Jens... o.O'

"(22:46:36) (@Kuei) Jag har för mycket tid att slösa för att stå här och göra saker
(23:01:35) (@Namo) Kuei: gör ett nytt försök med linux då
(23:03:51) (@Kuei) ja men jag vill ju slösa det på något användbart, som att se på när gräs växer eller färg torkar. Vill jag vara riktigt extrem så kan jag kolla om mina naglar slår några hastighetsrekord"
Nördpojkarna Jens och Namo pratar flitigt om att göra ingenting

Jag: "You know what would look good on you?"
Brandon: "What?"
Jag: "Me"

"I was thinking about you all day, cuddling your shit"
Brandon har underliga kinks O.o Sen kan man ju undra varför jag skickat min skit till honom LOL ps: det ska vara "shirt"

"I dun wanna stew in your fart. Just let it out and let it float away"
Brandon gillar inte fisar under täcket

"Oh great, my gf is the shit-gas champion. The crusader of farts. The flatulent avenger."
Brandon är inte så stolt över Fisprofessor Maria

Brandon: ”It’s almost like a casnarf”
Jag: What’s a casnarf?
Brandon: “it’s what happens if you cough, sneeze and fart at the same time. That would have been disastrous”
Jag: “your ass explodes?”
Brandon: “You just implode and die”

Brandon: “At this rate you’ll have actual cleavage”
Jag: “Well so will you”

“Have you ever sneezed so hard your balls hurt?... Not that you have balls, cause you’re a woman and stuff… but if you did I’m sure they would be lovely”
Brandon till sin arbetskamrat Dina

“You always have the last word when you talk to yourself”
Chris, en vän till Brandon, som kanske inte har alla cornflakesen i paketet?

Hanna: "fyyy fan..."
Jag: "?"
Hanna: "min morsas kyckling är INTE ett hälsosamt alternativ!"

Marre: "HAHA... föresten. Do you know what kind of bee makes milk???"
Jag: "um.. no..?"
Marre: "Boo-bee ;P"

"Cynism: 'Jag har aldrig tagit livet av någon, men jag har läst en
hel del dödsannonser med stor förtjusning"
Clarence S. Darrow, hittat av Johannes Ferm, min klasskamrat. http://krohniskt.wordpress.com/2007/07/17/elaka-citat-ar-roligare/

"That seems to point up a significant difference between Europeans and Americans. A European says: "I can't understand this, what's wrong with me?" An American says: "I can't understand this, what's wrong with him?"
Det här känns igen.. *host host* Upphittat av Marre på sin kompis Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar