torsdag 17 juni 2010

Urkult 2009 och annat skoj

Här kommer citaten från årets Urkult! Den var en total succé, vädret var bra, sällskapet var bra även om vi saknade några och skratten var många. Jag längtar redan tillbaka.
-TS


Marre: "No one... nothing can touch me!"
Tezz: "Nothing wants to touch you!"
Marre sjöng lite fel i låten 'Sober' med Pink. Tezz tar tillfället i akt och hånar

Jag: "Jag sög lite på din melon *wink* "
Tezz: "Meh Maria sög på min melon!"
Jag: "Meh det är ju citron ju!"
Är så lätt att ta fel i fyllan

"Ju större hål det är desto lättare är det att pricka"
Tezzism

"Du menar att bra sex är när du skiter?"
Fredrik vill veta alla tricks

"Hördu får jag smeta lite ost på din bacon"
Tezz raggar mitt i frukosten

"Det var inte lika gott som det smakade"
Fredrik tyckte groggen var finare än vad den såg ut

"Marre! Kasta mackan på honom! Macka-tack!"
Tezz vill köra med express frukost

"Vad grov den var där nere"
Min spontana fundering över en banan

"Jag trodde screenshot var när man la satsen på skärmen, hur brukar du se på porr?"
Fredriks erkänner våldföring på stackars datorn. Vill inte veta vad den "musmattan" har fått vara med om O.o

"Jag är ståupp komiker, eller liggner komiker"
På kvällen då vi skulle sova tyckte Tezz det var kul att få mig att skratta

Lantz: "Dra av mig stöveln för i helevete!"
Jag: "Vadå då?"
Lantz: "Det är en cigarett i den!"

Jag: "Din mamma är hes"
Tezz: "Din mamma fes... i köket"

"Fem sugar tog jag"
Tezz dricker djupt

"Another mans plain is another mans disaster"
Tezz säger nåt random igen. Dags att dricka! ;D

"Jag funderar på att hoppa på en banan"
Marre morgonkåt/hungrig

Jag: "Skit ner dig och frys fast"
Fredrik: "Jag sket ner din mamma så hon frös fast"

"Den som gapar efter mycket bränner sig på tungan"
Tezz visdomsord

"Hon kan väl äta mellan tuggorna"
Farsan tycker morsan ska vara mer flexibel

Jag: "Hon gillar att bli kliad mellan benen"
Morsan: "Det var inte dig vi pratade om"
Ägd av sin egen morsa...

"Det är roligt att tälta för då får man hångla"
Marres lillebror johan på 8 år.... O.o

"Där sålde dem Diarré mjölk"
Farsans dåliga engelska lol det stod 'Dairy milk'

"Hoppet är det enda som ger upp"
Jocke ger sig inte

"Ah! Vandrade pinne som ligger still"
Jens säger nåt random till en gren

Här kommer också nya Urkult suparlåten!

Textförfattare: Tezz, Marre och Mahihaa

Vem kan supa förutan spill
Vem kan gå utan att snubbla
vem kan däcka på ett soffbord
utan att spy sin cola/vodka

Vem kan supa förutan vin
vem kan kan gå utan vingel
vem kan låta bli att kissa
på en hel jävla timme

Jag kan supa förutan shot
jag kan sova i ett dike
jag kan äta en hel kalkon/kebab
efter att spytt en timme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar