torsdag 17 juni 2010

The system is down

Jag har äntligen flyttat men det kommer att ta ett tag tills jag får internet :P Fram tills dess får ni njuta av de senaste gobitarna jag har snappat upp från folk som sms:ar till mig, inflyttningsfesten, och andra partyn och tillfällen då folk säger helt dumma och knasiga saker.

-Tintin

"Sex på tv skadar inte någon så länge man inte ramlar av"
Cilla tror jag O.o

"Kärlek behöver sex... äckligt nog"
En (asexuell?) kompis till Fritte

"Jag kan ledomgnida ditt gnäll"
Jens kommentar till att han skulle få slippa mitt tjat

"Om man inte kommer ihåg vad man har druckit så är rapar en bra påminnelse"
En Tezzism XD

"Din dator låter som en bunny-dildo"
Tezz störde sig på ljudet av fläkten i datorn

"Ät tills du skorpnar"
...sa jag och gav Marre en påse skorpor. Helt ärlig felsägning, jag lovar

"Det är så bananer får aids, dem knullar med andra bananer"
Tezz säger nåt helt appropå

"Cilla hur många cigg har du druckit?"
Uh undrar hur många groggar jag hade rökt den kvällen...

"Hjulet snurrar men hamstern är död"
Cilla förklarar hjärntillståndet hos nån brud

Cilla: "Jag har glömt att raka mig under armarna"
Jag: "Få se... det där lilla?
Cilla: "Av det här goda?"
LOL lägg till accenten från OLW reklamen och ni fattar

Jag: "Man ser att hon har taktkänsla i alla fall, det syns på höfterna"
Cilla: "Det är bara fläsket som gungar med i takt"

Anton: "Vad är det Cilla?"
Cilla: "Jens jagade mig!"
Anton: "Med vadå?"
Cilla: "Sig själv, det räcker väl?!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar