torsdag 17 juni 2010

Fyllecitat

På fyllan är det lätt hänt att man säger massor av konstiga och idiotiska saker, oftast då jag får mina bästa och mest klockrena citat :) Här kommer några som jag tyckte var rätt kul

-TS

"Only a lamp, I thought it was looking at me badly"
James började bråka med sina möbler på fyllan

"If you kill my demons, you might kill my angels too"
Filmcitat från Transsiberian, Jesse

"Hördu förresten, finns det pc utgång på datorn?"
Jag menade TVn...

"I'm clean as a whistle, my whistle is clean"
Jens förklarade att han inte hade några könssjukdomar

Jens: "Cut the unbiblical cord"
Jag: " *fniss* Unbiblical? Det heter umbilical"
Jens: "Skär av den obibliska sladden"

"Kärlek vid första ögoncancer"
Emelie fortsatte på min felsägning

"Jag fick luft i spritstrupen"
Cilla super för fullt

"Jag är också kissnödig men jag vill inte gå och lägga mig"
Cilla sängvätare?

"Jag vill inte ha några kläder jag vaknade upp med innan jag somnade"
Emelies fyllesvammel

"John filter utan silver"
Praktikant-Patrik ska ta sig en cigg

"Elis! Han tog mellan bena sen skvätte han!"
Sara antastad på brors fest

"Jag tror det där trädet var full igår"
Bror konstaterar att trädet som fallit omkull under natten fått lite för mycket

"En riktig karl kissar med rumpan bar"
Emil vädrar arslet medans han kissar

"Men Karatefyllan fanns inte där. Du vaknar upp med brutna fingrar och ett svart bälte på huvudet"
Marre tycker att NorthernLight's presentation på www.likstrom.se inte är komplett utan karatefyllan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar