torsdag 17 juni 2010

Uppdaterad

Nu är den här listan äntligen fulländad! Det jag har att bjuda på idag kommer mestadels från fester som alltid. Men också några från skolan jag går på.
Enjoy!


"Den där cirkeln är fyrkantig"
Jens begrundar detta ologiska mysterium

"Det fastnade en gren i byxern"
Ja, det är inte där jag brukar ha dem... oftast

"Jag skulle aldrig stoppa en tomat i hela min mun"
En kille i lunchrummet på Hampnäs föredrar att stoppa den i halva munnen?

"Jag ska trycka upp en ostboll i varje näsborre och drämma till. Fatta vad det ska fastna!"
Emelies hämndlystna plan att förgöra Såsen

"Picka mig i bäret och välkamma min utter"
Jens inbjuder

"Vad mer kan man vilja ha; han är blond och färgblind"
Tezz kärleksförklaring till Simon

"Pissa långt annars kommer det i byxan"
Hanna har varit med förr?

"This is our ool. You notice there's no P in it and we'd like to keep it that way"
Sessans mamma föredrar att vattnet förblir blått

"Är det lugnt är det inte sex"
Cilla... såklart, vem annars ;D

"Man får inte kasta vatten i glashus om man har njursten"
Markus logik är ofelbar

"Jag vill ju att du ska dö men jag vill inte vara anledningen"
Emelie vet hur man ska formulera så att det inte blir några missförstånd

"Ni kan ju känna på era, ni kan ju hålla i"
Min Lärare Lena på Naturkunskapen, jag svär, det är var inte sexualkunskap

"Ge han glasögon och han flyger iväg"
En mycket förfriskad Martin förklara varför han kallar Kent för Clark

"Dra fittan i lösgruset"
Ett tips från Tommy

"Jag får inte ens vara nykter när jag är bakis"
Ja, att jag måste vara fuller jämt, suck, livet är så orättvist

"Din mamma frös fast på mig när jag sket ner mig"
Nu börjar till och med jag tycka att Tezzi tar "din mamma"-skämten lite för långt

"Fast den suger åt andra hållet"
Kan man suga åt fel håll, Hanna? lol

"Be my bitch, släck min lampa"
Mitt dåliga försök till raggning lol

"Det är bäst att du flyttar sängen så vi inte snubblar och hamnar i 69:an"
Uh ja, för sånt händer juh, Simon... O.o

"Jag kommer också komma till helvetet men det är lugnt, det är varmt och jag känner folk där"
Emelie vet vars största partyt finns

"Din mamma är en flodhäst som födde dig baklänges"
Bland de första orden min klasskompis Antonio yttrade när han pratade i telefonen med någon

"Och så lyssnar ni på Envis Peslös..." "... det är ungefär som Flint Cleastwood"
Ja kalla mig barnslig, men när Emelies mamma sa det var det askul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar