torsdag 17 juni 2010

Back and hotter than ever

Hej! Tintin här igen. Som ni ser har min bästa vän hjälpt mig med att fixa en snyggare blogg till mina citat, eftersom jag sälv inte har en aning om hur man gör sånt.
Jag har inte uppdaterat på ett tag. Livet har kommit emellan helt eneklt. Men nu är det på tiden att jag förhoppningsvis får er att skratta igen. Läs och njut av mina nya citat och snälla, snälla kommentera och säg vad ni tycker om citaten och nya bloggen! ^_^

-TS


Jens: "Tintin är nog bög"
Muuu: "Tintin är fransk, det är samma sak"
Seriefiguren alltså... inte jag o.O

"Jag sover som en banan och har minne som en saltgurka."
En väldigt full bekant till Cilla som heter Linda.

"Men vilket fint par. Hallå choklad och vanilj."
Carros finkänsliga kommentar om mitt förhållande med Brandon lol

"Knock yourself cold"
Muuu visar gästfrihet

"Ja du är speciell precis som alla andra av oss"
Yay, Muuu tycker jag är speciell... eller vänta... O.o

"Jag hade en skrum dröm idratt"
Jens snubblade över sin tunga

"Jag tappade bort mig i hjärnan"
Inte ett ovanligt fenomen om man är Jens

"Därför tycker vi inte om smala killar, dem bajsar överallt"
Cillas resonemang är väldigt övertygande. Skulle du vilja ha en som bajsar överallt? Trodde väl inte det.

"Jag skrattar mest för att skratta. Det är kul att skratta"
Emelie konstaterar det uppenbara.

"Himmelriket i en liten boll"
Tezz höjer chilicheese från Max till skyarna

"Haha, jag går rakt fast det är snett"
Sessan var dyngrak, men det var inte marken han stod på

"Ni är två fina fittor -eh jag menar flickor."
En äcklig gubbe på bussen till 2 tjejer. Silvertunga.

"My Dad's just had to explain Desperate Housewives to me. Either he's turned gay, or I'm dumb..."
Chelsea Powell, Dan’s syster’s facebook status

Jag: "du är toppen!"
Marre: "att jag är ;P"
Jag: "bäst i test"
Marre: "och cykel på köpet??!?!"

"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils."
Louis Hector Berlioz

Jag: "yay... magical wooha... I has it"
Brandon: "aww... you'd always be my lady with the magical wooha"
Tjej med magisk fitta: Ni vet den där irriterade flickan i filmen som alla vill ha, kidnappad konstant och hjälten måste rädda.
Brandon har haft en del knasiga drömmar om mig på sistone O.o


Marre: "lol Yay... im 5'4"
Brandon: "lol that inch makes a difference"
Marre: "i bet for you ;P"
Brandon: "are you implying something ? lol"
Marre: "no not at all ;P"
Brandon: "im quite comfortable with my... um.. hieght"

”Mamma är på sjukhus och pappa vågar vi inte gå till för han har slut på dricka”
Kevin, lillebror till Fritte. Somewhat disturbing O.o

Jag: ”I just wanna squish the shit outta you”
Brandon: “That’s gross… a very bad visual”

”Gud vad hemskt egentligen. Tänk att det där faktiskt händer. *tystnad* ja det kanske inte är orcer som kommer och dödar, men inte långt ifrån.”
Marres fundering över den brutala realismen i Sagan om de två Tornen

”Nu fes en soffa”
Jens kommentar när en av mina grannar flyttade möbler

"great lol.. my girlfriend craps cookie dough and farts chocolate chips... awsome.."
Brandon klagar på min generositet

"Sunshine? Can’t we do moonshine instead? Oh wait.."
Jag insåg liksom inte att det faktiskt finns nåt drickbart som heter "moonshine" förns det var för sent

Brandon: ”Come here and let me kiss you”
Jag: “You don’t wanna kiss me, I have terrible morning breath”
Brandon: “I could always kiss your neck”
Jag: “You could always kiss my ass”
Brandon: “But that will take me all day”

1 kommentar:

  1. ÄNTLIGEN!!!! Detta har jag väntat på nu ett tag ;P Tur att med min hjälp så fick du lite mer inspiration att uppdatera ;P
    Roligt som vanligt!!! Citatet med Orcherna hade jag glömt. fan vad jag garvade när jag läste det ^^

    LOVE

    SvaraRadera