torsdag 17 juni 2010

Gamla och nya

Hittade några citat undangömda i ett anteckningsblock som jag inte använder längre. Sen är det några nya också :D

Jag: "Mina ögonfransar pekar neråt, det är ett jävla jobb att få dem att peka uppåt"
Tezz: "Säg något positivt till dem"

"Jag har stånd, men det får jag lätt ändå"
Sessan ursäktar sig

"Bara för att jag är tjock luktar jag smör då?"
Markus

"Rapen är ett bakslag som visar att arselhålet är stängt"
Anton

Jag: "Sluta lek med kuken"
Jens: "Det gör jag inte, jag är helt seriös. Jag arbetar"

"Var försiktig, jag har diarré"
Marre är rädd att explodera

"Skakad, inte störd"
Det är så Tezz vill ha det

"Så länge du tar med kondomerna är det alltid gratis"
Tezz drar en raggningsreplik, den funkar på mig iaf ;D

"Jordbul"
Ja det kanske Marre vill ha, vi andra brukar föredra 'julbord' lol

"Fitta vad blött det var!"
Eh ja dem brukar ju vara det. Duktigt smart jag är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar