torsdag 17 juni 2010

Tjofräs

"Det är roligt nästan jämt, utom på natten för då får man ingen mat"
Tjuvlyssnat på Träffen i Kramfors, från Fritte

"Den där jäntan i 'New moon' måste vara en super-emo deluxe 5000..."
Fritte är inget större fan av 'Twilight'

"Se Twilight-filmerna så vet du hur det känns att vara en 14-årig emo-brud...!"
Fritte är VERKLIGEN inget större fan av 'Twilight'

"Jag hatar Sollefteå, för alla är så otrevliga. Det är som Stockholm -fast på riktigt!"
'Solmannen' har upptäckt storstadssyndromet

"La la la la love yoooou ;-D Kram"
Min syster Dianas fyllesms

"Jamen du är mer party än dem andra fast dem är party"
Emelies syster Cicci diggar mig trots att jag är 100 ggr nyktrare än henne

"Jag har tänkt på det, tänk om jag är mongo men ingen säger nåt?"
Mongo Emelie

"Pappa sprang som en organ"
Min lilla brorsdotter Emma

Jag: "Det där är inte porr det är bara.. *äcklad min* "
Allan: "...achievements."

"Ju större bil desto mindre kuk, det är därför jag går"
Jens skryter inte mer än nödvändigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar