torsdag 17 juni 2010

Nyårsflams och festskoj

Här kommer nyårskaramellerna och lite annat skoj :D Lite sent jag vet, men jag har samlat på mig några stycken så att ni ska få er ett gott skratt. :D Enjoy!

"Det är lugnt, det är nyår då får man hålla på med bomber"
Collén jonglerar med flickornas tuttar

"Det låter som en förolämpning; 'jävla homopiat' "
Micke tyckte homoepat lät gay

"Hon satte ciggen i halsen, hon sög för hårt"
Cicci tycker jag ska lugna mig med rökat

"Det är lugnt, med två män blir det mysigt"
Markus gillar trekanter ;D

"Han kan man inte ta med nånstans, så fort han får uppmärksamhet så skiter han"
Sessan försöker lära deras hamster Nusse lite hyfs

Jocke: "Vad är det som tynger dig broder?"
Collén: "Ja inte fan är det snoppen"

"Åh nej dem kommer på mig på två håll"
Uh... den här kommer jag inte ihåg O.o men jag vet att det var Tezz som sa det LOL

"Han slår mig inte som en kristlig karl"
Jag om Bert Karlsson. Hur sjutton slår en kristlig karl? O.o

"Vad orättvist! Bortskämda snorungar, jag vill också ha!
LOL jag tycker småungarna är bortskämda XD men det är inte jag lol

"Avoid hangovers, stay drunk!"
Tobbes tips för att fixa bakfyllan

"Torkar svetten ur pappan"
Um... Marre gör ett väldigt VÄLDIGT fel typo O.o

" Dude im telling you... you need to get your fucking ass down here or else Im gonna jump the first long-haired hawaiian that looks even remotely like you.. and just call him brandon "
Jade börjar bli desperat för Brandon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar