torsdag 17 juni 2010

Glad alla stjärtans dag

Här kommer en månadsskörd! Stryk gärna mitt ego och lämna en kommentar, det uppskattas ;)
Enjoy!

"BFF: Boyfriends forever"
Jens

"Det var som Michael Jackson med ledgångsreumatism!"
Jag om Marres knastriga moonwalk

"Om jag vill ha mentol borstar jag tänderna innan jag röker"
Jag förstår mig inte riktigt på mentolcigaretter

Maria P: "Men jag känner inte igen det här"
Victoria: "Men det är för att du är dum i huvudet"
Mina klasskamrater är så trevliga

Jag: "Men eww! Vad äckligt *pekar på en bild av ett foster* "
Ida R: "Det där var du när du var liten"
Jag: "Det var du med"
Ida R: "Ja men jag var inte äcklig"

"I thought you were a Bonechewer, you didn't even have a nibble!"
Diana häcklar mobsen i Terrokkar

"Alkohol i små doser är ofarligt i vilket antal som helst"
Anastasia

"Att vara trött och köra är lika illa som att sova rattfull"
Marre

"Jag är lite på Apokalysen"
Marre hånar mitt typo

"I need a good head... a zombiehead"
Brandon har konstiga kinks o.O'

"Det räcker ju inte med att bara komma in, man ska ju veta vad man gör också"
Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar