torsdag 17 juni 2010

Suparflum

Jag dras till mycket underliga och knasiga människor... det framkommer säkert av den här citatbloggen jag gjort. Dessa människor som kommer med på min lista, är inte rädda för att vara sig själva även om det blir lite tokigt ibland :D Dem tycker det är kul att komma med på listan, ibland tävlar dem till och med om vem som kan säga det tokigaste. Alla älskar ett gott skratt och jag hoppas att det senaste tillskottet får sig att dra på smilbanden. Läs, njut och skratta... gärna högt.

-Tintin Silver

"Det är lugnt, man får dregla, jag dreglar också jämt"
Cilla kan inte hålla tätt

"Skulle inte förvåna mig ett dum"
Cilla är dumförvånad? O.o

Cilla: "Vill du komma under min filt?"
Jag: "Jag kan komma överallt för dig"
Som taget ur en dålig lesbisk mjukporrfilm o.o

"Arabikice eduag haha, ja dunkl"
Det här sms:et skrev Belinda till Anton utan att kolla stavningen. Översättning: "bra det, haha jag är full"

"Uh löner stark viska hämta privé utan för dröms haha"
Belinda kollade inte stavningen igen, denna gång till Cilla. Översättning: "vi ska hämta spriten utanför framnäs haha"

"Ska jag kissa på dig eller?"
Cilla i fyllan

"Jag gillar inte svartingar men min bror är mulatt, vad fan ska jag göra?!"
Stjärten har ett dilemma

"Du är fin när du är söt"
En trött Fritte vet inte vad han säger lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar