torsdag 17 juni 2010

Sommarskratt

Här kommer äntligen en uppdatering, massor av nya roliga citat! Tur jag har såna knasiga vänner XD Enjoy!

"Jag har sex i naveln"
Belinda har missuppfattat nåt? O.o

"Skit ska med skit fördrivas, det är därför man har med sig Hänt Extra på toa"
Jocke vet hur man får ut demonerna (får mig att tänka på början av Scary movie 2 med prästen på toa ;D)

"Jag är inte bög, jag vill ha straighta killar"
Sessan gillar utmaningar ;)

"Det är så skönt att bara släppa ut allt man har inom sig"
En tjej på Piratpicknicken i Sundsvall, Ditte, hon vet hur man har kul ;D

"Du är satsen din mor borde ha svalt"
Jonas Petter Walmer vet hur man förolämpar folk

"Simon, kan du fixa nåt salt och gott åt mig?"
Tezz på fyllan... O.o

"Du har tur som har en tjej som vet hur man spyr i alla fall"
Tezz fick i sig lite för mycket men tappade inte sin bravado

"Du är säkert en sån där som äter vattenmelon med trosorna nere för att slippa flugorna där uppe"
Jocke tycker jag luktar illa? O.o

"Jag klämde mig på Henriks batong"
Om ni bara visste vad mycket skit jag fått för den här lol Men det var sant! Jag klämde mig på hans batong... sen att försöka förklara hur det gick till är ju en rolig historia i sig. "Jag skulle smälla ihop den, så här" *gör en ketchupflask rörelse med händerna* lol

"Någon jävla mutta får det väl vara"
Henrik

"Såna som han spottar jag upp innan frukost"
Min kommentar om en kille Cilla berättade om som tydligen var en slemblobb

"Som en ostämd fiol"
Fisprofessorn Maria klurar på rätt ljud att beskriva Marres fisar

"Jag var ute och åkte runt med Cilla, Markus och Jocke, och så var det nån jävla hummer som skrek raggarjävel..."
Jag skulle förklara för Marre vad som hände den kvällen, det var inte skaldjur jag menade dock lol

"Mumindalen ska fan vara fjärrkontrollsfri"
Henrik satte sig på tv-fjärren

"Svartsockare?"
En kille vid namn Fredrik på en fest undrade vilken stil jag hade

"Jamen hallå, är dem död säger dem ju inte nej"
Sessan tycker inte om när dem sprattlar

Marre: "Min mamma är mammofil"
Tezz: "Hon gillar andras mammor"
På tal om sexuella läggningar

"Du och din jävla 'Död snö'! Gå och dö i din jävla snö!"
Marre blev less på Sessans tjat om en film :D

Patrik: "Vissa ska ju börja på universitet"
Sandra: "Ja det kan ju behövas"

"Det var nog där hjulen träffade"
Tobbe kommenterar en extra slamsig bit kött på grillen

"Jag skulle hellre karva ut mina ögon med en slö sked!"
Tjernströms spontana svar på frågan om han skulle vilja se Fritte iklädd en rosa tröja

"Du vet att du inte kan göra mig mer förvirrad än vad du redan är"
Tobbe full som ett as virrar bort sig i meningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar