torsdag 17 juni 2010

Mååånga

Välkommna mina vänner! Här är den efterlängtade uppdateringen efter mycket lång tid. Ber om ursäkt för förseningen, jag har varit disträ och upptagen med annat. Njut av dessa godbitar!

Marre: "Jag hade mina marsvin och de bodde tillsammans"
Jocke: "Var det kollektiv eller hyreshus?"

Anastasia: "Jag är rysk, jag vet när det räcker med vodka"
Marre: "Jag är svensk och jag har ingen aning."
Sessan: "Tezzi är finsk och hon bryr sig inte"

"If I wanted a small girl I would date a 3 yearold"
Tezzi

Jag: "Den där kändes faktiskt inte"
Tezzi: "That's what she said"

"Prutta bör man annars dör man"
Cilla

Jag: "Alltså, vad är det med korta karlar och stora kukar?"
Jill: "Ja nånstans ska det väl växa"

Jag: "Sätt dig på den här och rotera!"
Cilla: "Sätt dig på den här och vibrera!"

"Om du inte har problem är du död"
Anastasia

Jens: "Folk är inte döva det är bara lata folk som inte orkar lyssna"
Jag: "Va?"

"Marre jag kan säga såhär, i mina byxor finns det inget stjärterum"
Jag

"Inte vill man ha en gjord i choklad, den smälter ju i solen."
Jens om neger adoptivbarn

"Är det typ där atomen bor?"
Min klasskamrat Martin fick frågan vad en molekyl är...

"Jag ska ha den som smsringnal"
Marre

"So what did you do today Brandon? Saw my swe gf in her underwear, a can full of vomit and a dogs ass which amazingly looked like Jesus. How was your day?"
Brandon sammamfattar en händelserik dag

"Jag vet vad jag inte har gjort idag. Jag har inte bakisbajsat"
Otroligt charmigt sagt av Jill sådär dagen efter lol

"Jävla duschpåse"
Jens om "fucking doushebag"

"Det kom i ansiktet alltihop..."
Emelie

"Det är alltid roligare att äta från någon än med nån"
Cilla

"Tjugosju, det är min favoritsiffra. 'Tjoho' "
Anastasia

"Hantera alla stressiga situationer som en hund. Om du inte kan äta det eller leka med det, bara kissa på det och gå din väg."
Ur ett mail från Carin

"Jag tycker inte om att gå på toa, det händer inget där"
Jill

"Den här löken smakar som min andedräkt luktar"
Jill

"Åh fan det känns som att jag gick ner 5 kg av den där rapen"
Jill

"Det är den första polismaskin jag ser"
Anastasia kommenterar en snutbil

Marre: "ok i think i better be leaving now. leaving you guys to yourself so you can bash eachother as much as you want without me getting between."
Jag: "awww but we love you in between?"

"Jag fick varmt vatten på snoppen när jag diskade"
Jens

"counting backwards psh i bet you expect me to be able to walk and chew bubble cum to
gum* "
Brandon

"mm varför håller diana i två muggar med lös bajs på en av dina englands bilder?XD
one girl two cups?"
Tezzi... ugh -__-'

"Åh vad söta! *tystnad* ...vars har ni geväret?"
Marre när hon, Sessan och hans mamma tittar ut genom fönstret på två harar

"Hellre lite förkyld än oförskämd"
Simon till sin mamma när hon påpekat att han och Tezz snörvlade mycket

Marre: "Så du tänkte göra en romantisk middag för två?"
Tezzi: "Mmm, fast jag har en stake till. Vill du se min andra stake?"

"De har inte bredband, dem har glesband"
Marre stoltserar med sina mödrars fantastiska uppkoppling

"Jag tyckte du sa 'jag ska rasta min blomma' "
Marre

Fritte: "Det var så äckligt här hemma för nån dag sen..."
Tezzi: "Har du provat städa?"

Brandon: "You know... I always thought you were out of my league lol"
Jag: "Well I am, but I felt like slumming"

"shes like.. Well I think its scary and offensive.. So Im telling you that you got to wear long sleeves the days that im manager...
and im like.. Oh really?... If thats the case you should be restricted to only working in the warehouse
and shes like Oh and why is that ? ' because I find your face both... scary... and offensive.' "
Brandon

"I always sleep with something between my legs"
Jag

"just be like HI MOM and falcon punch her in the tit or something"
Brandon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar