torsdag 17 juni 2010

URKULT 2008

Här kommer ett gäng citat från Urkult festivalen som nyligen varit. jag for dit med ett gäng kompisar och min pojkvän och vi hade askul, det kan märkas på de knasiga saker som sägs XD Enjoy!

"Jag blir bättre och sämre och jag bryr mig inte."
Tezz

"Anledningen till varför Maria är så fin är för att jag ligger med henne"
Jens

"The majabaja is the äg!"
Sagt av mig. För så är det bara.. o.O

"Men jag festsuper bara"
Simon är ingen alkoholist

"Att vara brandman har en sexuell underton"
Fritte vet vad sexigt är

"Ska jag putsa din tomat åt dig? *wink*"
Tezz

"Haha! Karantänhora! Jag hoppas ni dör!"
Fritte

"Han ser felknullad ut. Även om du skulle stoppa tillbaka honom och knulla om honom skulle han se likedan ut."
Fritte

"Det finns inget som heter 'gå över gränsen'."
Jens

"Jag tror jag torkar mig för hårt"
Jens

Mahihaa: "Är jag blå om tänderna?"
Anna: "Bluetooth"

"Värsta I-landsproblemet; Vad ska jag supa härnäst?"
Jens

"Mitt sinne skrattar åt mig, är det ok?"
Fritte

"Jag har aldrig varit blond om tungan, vad är det?"
Fritte

"Jag har aldrig pruppat en prupp, jag har pruppat en fis."
Jens

"Marre, min gode man..."
Fritte

"Jag har aldrig-raaaaap-"
Fritte

"Jag har aldrig sugit av en kille-drick-"
Sessan

"Det luktar bajs om det här papperet"
Simon

"Jamen till stockholm är det lugnt att cykla, det är ju bara nerför."
Maria Lövqvist

Tezz: "Men det måste vara nickelfritt"
Mahihaa: "ja det vet jag inte, men det är äkta silver"

"Jag vet att det är roligare att blåsa i flöjten än att pussa mig, men ändå!"
Jag minns inte att jag sa den här o.o

"Din mamma i 3D"
Jens

"Som ett stubbit ollon"
Marina om Jens

"Jag är hungrig, är min plånbok hungrig?"
Sessan

"Ska vi kissa i kors, då blir det sol imorgon"
Jens

"Det är för lite svenskar som pratar svenska"
Sessan

"Alltså tunga männniskor ska inte bli fulla"
Jens

"Ah!!! Jag har ingen överkropp!"
Fritte

"Det finns 2 st kranar som det kommer vatten ur"
Marre

"Extra pålägg! Det är mycket järn i myggor"
Mahihaa

"Du fes och så tänker du ge mig kudden du satt på din jävel!"
Marre

"Möss är ju ganska små, hallå Tjernobyl-Musse."
Fritte

"Konstigt, nu slutade det spraka i min fot"
Sessan

Mahihaa: "Jag tycker jag är ganska söt i den här, vad tycker du Fritte?"
Fritte: "Jag tycker-fiiiis-"

"Inte en fis så långt tarmen kan sträcka sig"
Fritte

"Mahihaa, min trosor luktar blöt hund"
Tezz

Tezz: "Vad gott dem luktar"
Mahihaa: "Ja, jag brukar tvätta musen med dem"

"Pappa Fritte vet du va, jag fick min mens i dag"
Jens

Jens i en walkie talkie : "Man måste torka sig i arslet annars kan det klia"
Nån i andra änden: "Kan ni repetera?"

"Som din kuk behöver jag inte lyda"
Jens

"Fritte sluta kolla på din kuk och drick"
Mahihaa

"Fan pälsen på bollarna reser sig"
Jens

"Gnällsprit"
Tezz

"Allt utom blöja går att töja"
Tezz

"Det kunde jag innan jag lärde mig det"
Anna

"Man kan dö av fläder bara så ni vet"
Sessan

Anna: "Har vattnet gått?"
Jens: "Men hon har ju inga ägg"

"Jag tycker din smakar banan"
Anna

"När Fritte börjar så sugs det kuk"
Jens om Frittes introlåt

"Jag saknar internetporr"
Jens sörjer över att det inte finns internet i tältet

"Gravitationen är så ouppfostrad, den gör aldrig som man vill"
Jens

Anna: "Så ploppar det ut en bäbis om sådär 9 månader"
Jens: "Men man är ju bara gravid i 11 månader"

"Den där låten ska jag ha med om jag gör en porrfiilm"
Jens om "hampsterdance"

"Vill du ha så kan du få annars får du inte"
Christina

"Asså jag kan känna vad du har druckit!"
Mahihaa om Jens fis

"Tezz satt i halsen och höll på att dunkna"
Simon

"Är det ingen som vill ha min korv?"
Mahihaa

"Jag har aldrig varit såhär full. Men jag har aldrig spytt förut heller"
Christina

"Omg jag får gräs i arslet"
Mahihaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar