torsdag 17 juni 2010

Tjosan

Börjar få slut på bra rubriker... Hej och välkomna till hajk... nej men jag har ett helt gäng med nya citat! :D Lika bra att hoppa till dem på en gång.
Enjoy!

"Fittan ska inte lida för att flickan är ful"
Vet inte om det var Robin eller Jocke som kom med det först. Undrar om de pratar av erfarenhet?

"Vadå, fiser man mer när det är dåligt väder?"
Under den tiden var ordet 'Väderspänningar' rätt nytt för Emelie

"Sätt inte munnen i min... öh sätt inte orden i mina mun"
Jag var lätt berusad

"Familjejuridik med trasigt fönster, ja där ser man hur bra det gick"
Jens begrundar en spräckt ruta

"Du är söt annars skulle du vara helt värdelös"
Cilla, vem annars? lol

"Jag dricker måttlig mängd varje helg"
Mitt snabba svar på läkarens råd att dricka alkohol i måttlig mängd

Jag: "Din Mamma är böjd."
Muuuu: "Ja, hon är ju lagd åt det hållet"

"Man måste ge små presenter till sig själv"
Jättegulligt sagt av Anastasia ^_^

Muuuu: "Jag duschade senast 12"
Jens: "´Jag duschade också 12:e"
Notera att detta var den 20:e Oktober...

"Det jag hörde var 'Jag skulle kunna gratta och våldta någon' "
Sessan hör det han vill

"Ens om han skulle snyta sig skulle jag ringa Anticimex"
Emelie om känt han-luder

"Lagd Markus ligger"
Ett gammalt djungelordspråk, återanvänt av markus själv lol

"Maria, att vara dig är som att vara den coolaste killen med Downs syndrom"
Robin tycker jag är asball lol

Jag: "Det är rätt obehagligt att ha Jens i..."
Marre: "Röven?"

"Om Fritte hade varit en drog hade han varit ecstasy för i närheten av honom har man bara lust att ta av sig kläderna och mysa"
Jens fortsatte likna folk vid olika droger efter det lol

"Jag vill fisa men jag vågar inte"
Markus vill inte orsaka en storartad explosion?

Fredrik: "då röstar jag blankt ;)"
Jag: "ta din blanka röst och kör upp den i mumindalen ;)"
Fredrik: "jag använde min röst till att skrika in i din mammas mumindal!"

"Men du super ju inte skallen av dig det är ju jag som gör det. Här har jag gått och väntat hela kvällen på att ringa ett fyllesamtal till dig och så nu när jag äntligen gör det så kan du inte ens kontra med någonting bra. Va? Vad handlar det om liksom? Du lovade ju ändå mig i ditt senaste sms att ehh... nämen aja fine. FINE. Skit på dig. Skit på dig. Ssshit ner dig... och frys fast och skit på dig och hur det nu går. Just det. Just det. Det borde du göra. Mmmöff!"
Fredrik fylleringde mig och lämnade detta lilla meddelande i min röstbrevlåda

Brandon: "you said something about performing fellatio.."
Marre: "hunger!"
Brandon: "that to"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar