torsdag 17 juni 2010

Uppmuntrande

Ugh... jobbig dag idag, kämpar på med det jag avskyr mest; Pappersarbete. Blanketter som ska hit än dit :P
Då kan det vara bra med en paus och ett gott skratt. Så om du också har en taskig dag, njut av dessa nya citat :) Några kommer från min Englandsresa

-TS


"Den där hästen ska jag ha mellan bröna"
Mattias gillar STORA... burgare ;)

"Vet du vad det där är tecken på? Att du blandar ut ölen med luft och det är inte bra"
Tobbes defintion på spritmissbruk

"Jag har ingenting emot negrer, bara dem håller sig i träna"
Mattias fredliga uttalande

"Yay vi ser likadana ut fast tvärtom"
Min lysande kommentar till att två tjejer hade liknande kläder

"Mine's are noisy and pointless, her's are silent and a slap in the face"
Dans förklaring på skillnaden mellan hans och min systers fisar. Fisprofessorn Mahihaa noterar

"If I can feel the taste of nuts I get nauseous"
I can be a lil nutty sometimes ;D

"The big squeeze"
En skylt ovanför en affär i Birmingham

"I'm just checking out your goods"
Dan till en hjälpsam MANLIG expedit, har alltid misstänkt att han var lite.. sån ;D

"Om du ska mörda någon, använd en pistol. Om du ska hämnas på någon använd en kniv"
Visdomsord från Tobbe

"Eller en osthyvel, eller en tandpetare tycker Emelie. Picka ihjäl dem"
Cillas fortsättning på Tobbes kloka ord

"Incest, incest, familjefest"
Henrik längtar efter släkt träff? ;D

"Korvjäveln spottade mig i ansiktet!"
Nu vet Fritte hur vi flickor har det

"Du har inga umpuppade..."
Fritte snubblar över ordet 'upp-pumpade'

"Well Solid Snake is cool... but yeah... his name is way too 'homosexual'. And his brother Flaccid Snake -cough- I mean Liqiud Snake."
Brandon analyserar spelvärldens homotendenser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar