torsdag 17 juni 2010

Flum från stugan i Stalon

Det tog ett tag för mig att få upp dessa, for till Sollefteå till mina päron och lämnade citatboken hemma :P men nu så ska ni få njuta av våra dumheter! ^^

"Men blårunka en kines bäver!"
Anton

"Jag är neger på insidan och har snökulor"
Anton är multinationell

"Men jag glömde bort vad det var jag tuggade på så jag var tvungen att tänka efter vad det smakade"
Jocke

"Ballens pulsnerkorv"
Markus gör en Freudiansk rättsägning

Jocke: "Gröntuffing fast motsatsen!"
Markus: "Blåmes!"

"Krydda som man har i vattnet när man blöt sig"
Markuss förklaring på badsalt

"Andas inte bakåt"
Markus om framåtanda

"Andraplats är ju också nästan vinnare"
Jocke tröstar förlorarna

"Anton och jag har en kuk att ta hand om"
Jocke

"Det är såna som du Joakim som sprider hat på internet"
Anton

"Vi på 118100 tror att en vedklyv skulle klyva en hel del ved om en vedklyv kunde klyva ved eftersom en vedklyv skulle vilja göra ett bra jobb med att klyva veden"
Anton skickade 'Hur mycket ved kan en vedklyv klyva om en vedklyv kunde klyva ved?' till 118100 och fick tillbaka detta svar

"Oh vad skönt det är att ta av sig fötterna"
Cilla missade lite

En som kom lite senare i och med min födelsedag

"Yo momma! Nej, det är ju min mamma också!"
Jag till min bror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar