torsdag 17 juni 2010

God jul

Tomten är här tidigt i år och ger er lite citat i present. ;D Ha en underbar jul med många klappar, mycket mat och gott sällskap :)

-Tintin

"Det heter inte Vita Huset längre, det heter Svart Barack"
Fritte är politiskt (in)korrekt

"Det lät som om du försökte applådera med skinkorna"
Jens skriver snart dikter om mina fisar

"Det var inte samma törstande släkt"
Belindas familj behöver vatten?

"Jag har slagkraft i mina trosor"
Jag tyckte tejpen Belinda skulle använda till sin troslinning var sexig ;D

"Den var så blå att jag såg den inte"
Jocke färgblind?

"Får jag doppa min strips i din sås?"
Jag raggar ;D

"Fördelen med små bröst är att dem är kung på nära håll"
Niklas 'Frejtlejs' ser det positiva i små saker

"Slap on that cotume and you can spank me anytime"
Tezz dagdrömmer om Batman

"Jag övar på att vara bisexuell *puss puss*
*jättegrinig* Jag har för små tuttar!"
Fritte söker sig själv

"Har han en ko i släkten?"
Jag begrundar Frittes släktskap

"När Jocke gör det är det som en bomb"
Anton tycker Jocke är överväldigande?

"Du är ju tjock om öga!"
Tommy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar