torsdag 17 juni 2010

Up and running

Mitt internet är äntligen uppe och rullar :D Här kommer ett äng citat jag plockat upp under tiden som jag varit borta

-TS

"Hon hade en Versack parfym, det var en sån där åh de toalett"
Morsan beskriver en parfym min farmor äger och försöker skryta med uttalet

"Öttbullar, det är köttbullar jag inte orkar steka"
En packad kille jag mötte på en utekväll i sollefteå ville bjuda hem mig på Öttbullar med os och äddsås

"How many megapickles are there in cameras nowadays?"
Ju mer gurka desto bättre kamera LOL Min syster föredrar dem med mycket ättiksgurka

"Det är bäst att ta dem snett bakifrån sen är det bara att trycka på"
Jocke gillar hårda tag?

"Jag hörde 'hur mycket snorar Sävåker?' "
Cilla och jag hörde både fel när dem andra pratade om Sävis LOL

"Inse hur kul det hade varit att limma lite på han"
Anton vill kladda på Markus

"Maria är du en musmatta?"
Cilla ställde en oskyldig fråga efter att Jocke använt mitt lår att ha musen på LOL

"Jag är världens bästa offer, jag skulle aldrig orka springa ifrån en mördare tex"
Lisa gör det lätt för mördare, efteråt diskuterade vi vad som var bäst; att springa efter vägen med risk att mördaren kommer ifatt, eller springa in i skogen och ev gömma sig? Enligt 118 100 är det smartast att springa efter vägen lol

Jag - "Ska vi hem till mig och spela lite plockepinn? *wink*"
Cicci - "har du mer än en dildo?"

"Sju tuppar i röven?"
Jens gissar en titel på en porrfilm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar