måndag 2 september 2013

It's that time of the year again!

2 Okt 2012.... Var det verkligen så längesen jag uppdaterade citatlistan???
Hög tid igen då! :D 
Jag tror vi kör på med alla jag har lyckats ackumulera hittills. Gå och ta en kopp kaffe, det här kan ta en stund ;)

-TS





“Alex: Once you go BLACK, you never go BACK
Jordan: Haha.. I guess thats kinda true.. I mean my current girlfriend is white but she wasnt always ;D
Brandon: Sooo... Youre saying she use to be black?
Alex:  Did she pull a MJ or somethin??
Jordan: Wait, what??? What the fuck is a MJ??
Alex & Brandon: Michael Jackson
Brandon: Ya know.. Use to be a black dude.. but turned into a white woman?
Jordan: What?? NO!
Alex: Dude.
Brandon: Dude..
 A deep conversation beteween bros late at night over the Xbox.

"Milda.. får dig att glänsa i sängen..". 
Cicci ändrar lite på Mildas tv-reklam med deras slogan "Milda får dig att glänsa i köket"
  
 "Vilka stora vackra öron du fick! Läckerbit!"
Jag försökte ge Marre en komplimang för hennes fina sminkning

"Just spooning my girlfriend.. out of her container.. It's ice-cream."
Helen Bateson, single lesbian
 
Jag: "Right, did tit go well?"
Brandon: "These two? Do tits ever go bad? I didn't know they had an expiration date."

"That's gonna be shakier than a handjob from Michael J Fox."
Brandon beskriver en turbulent flygresa
 
"Vad sa du för nånting? Sa du 'dö-Westlunds'? "
Min fars fenomenala engelska. (the)
 
"I let them get hard first, then I suck on them."
Brandon vet hur ha vill ha sina Riesen godisar.
 
Jag: "You slobbered all over me!"
Brandon: "That's not slobber, it's called 'Love"

"-Vad kallas tigermammans mamma?
 -Morrmorr!"
Marres humor i ett nötskal ;)
 
 "Jag anar ugglor i soffan"
Hannas sambo Niklas ;)
 
"You went from Sonic the hedgehog, to Gandalf the grey"
Brandon jämför Frittes hår med hur han såg ut när han var yngre
 
 "You look like Legolas ugly cousin!"
Jag om Thor-bilden på Jimmy
 
"I put off a little prick"
Så här förklarar min far på engelska att han tar bort mögel från en brödbit.
 
"Det är så himla märkligt att prata med en tjej jag inte själv blåst upp."
Mathias Jonsson på facebook
 
"Today is your dad's birthday? You should call him. Oh right, he's in Europe. Wait... we ARE in... Europe..."
Inte alla dagar Brandon har koll på vart han är nånstans
 
"I'm not even drunk and I can't find the hole!"
Träffa rätt med nyckeln är en svår sak för Brandon
 
"I've never seen anyone battle food before."
Camilla var förundrad över min kämpaglöd då jag försökte äta upp min sista taco.
 
Fritte: "Okej - när jag fyller 40 kan jag medge att jag börjar bli gammal."
Cicci: "Äh, dra nåt gammalt över dig! När du kan dra pungen över dig, DÅ är du gammal!"
 
Jimmy: "Det blir nog ganska tungt i bilen."
Tezz: "Säger du att jag är tjock?!"
Jimmy: "Nej, du är smal som en pinne."
Tezz: "Men en pinne är ju för smal."
Jimmy: "Ja men som en större pinne då."
Snygg räddning Jimmy ;)
 
 Marre: "Du har fan minne som en guldfisk!"
Alex: "Du har minne som en jävla torsk." 
 
"Det ser ut som ett Creeper-hus"
Jens systerdotter om Foppa-Hotellet
 
 

1 kommentar: