tisdag 2 oktober 2012

Pwnage

Det är kul att munhuggas med folk som har mycket humor och självdistans. här har vi några bra exempel ;) -TS

"När du dricker vatten med snabeln, smakar det snor då?"  
En karaktär i "Ice age - jorden skakar loss" frågar Ellie detta i stundens hetta

”Jupiter, dit kan man ju inte åka. Där bor ju kannibaler. Jup-eater. You pee eater..”  
Tezzi flummar

”I had two guys on my ass, so I thought I’d try to pull something I saw in a movie”  
Brandon snackar strategi när han spelar Battlefield 3

Jag: "Det var kom som du inte är. Jag bah, 'kan jag låna din blonda peruk?' "
Marre: "Äh du behöver ju inte den XD"  
Jag berättade om Camilla temaparty för Marre

Jag: ”What is it you have against curdled or sour milk, are you some sort of racist?”
Brandon: "No I’m lactose intolerant”

"Surströmming.. Kattmat från Tjernobyl!"
Fritte dissarTjernströms favorit"mat".

Marre: "Aww gråter du? Såg du nåt sorgligt?"
Jag: "Ja, ditt ansikte."

Brandon: "You’re a horrible liar."
Jag: "No, I’m actually an excellent liar."
Brandon: "Just not when it comes to me?"
Jag: "Well you still believe you have a big dick."

 ”För jag tänkte, om du ska sitta på den, då får du ju ha slangen mellan benen”  
 Jag om en bild på en dammsugare med cykelstyre

”Asså blir hon inte fel på arg person?”  
Jag om en tjej som blev svartsjuk på Camilla. Grammatik är överskattat.

"Det är rätt morsan, inget får förvaras."  
Jag tyckte morsan kunde käka allt lol 'Förfaras' menade jag juh

Jag: "Marre sa att det skulle sitta ett minneskort i telefonen, men det har jag inget minne av."
Mor: "Det sitter inget minneskort i dig heller"

"When I insult people I want it to hit them like a sledgehammer. I want them to feel it so bad their grandchildren will be born offended."  
Brandon om konsten att förolämpa

3 kommentarer:

  1. Jag: "Marre sa att det skulle sitta ett minneskort i telefonen, men det har jag inget minne av."
    Mor: "Det sitter inget minneskort i dig heller"

    Typ dog när jag läste detta... Din mamma är ju grym på att pwna XD

    Love you!!

    SvaraRadera
  2. LOL tror det går i släkten det där ;D Love ya too babe!

    SvaraRadera
  3. Lol samma har, satte soppan i halsen nar jag laste den.

    SvaraRadera