onsdag 4 april 2012

Mmmm yummy






"I made unicorn-poop out of brown shit!"
Utbrast Camilla stolt över den fina cupcake hon gjort

"Jag tyckte det var så roligt... 'Hot-och-hårig' "
Camillas kommentar om en Fushigi Yuugi karaktär som heter 'Hotohori'

Camilla: "Men det går ju bara sämre och sämre!"
Emelie: "Ja men det är ju för att du skakat ur att juice ur armarna"
Camilla spelar Rayman Raving Rabbids på Emelies Wii

"he lives in kentucky.. lol you couldnt throw a stone without hitting at least 10 of em.."
Brandon förklarar varför en av hans vänner är polare med en extrem-kristen konservativ "God fearing bible thumper"

"Det är drygt att använda fläkten för den bländar och skit"
Jag använder fläkt när jag tar kort. Blixt är för n00bs.

"Farlig film den där 'PS, I love you', sitter och gråter som en liten fjolla i lila morgonrock, men tror jag skyller det på mansförkylningen jag åkt på.. Länge sen jag kände mig så ynklig som jag gör nu.
Tror jag måste ut och småfixa bilen imorgon för att rädda mitt tillfälligt skadade ego.. Jävla tjejfilm."
Hittad på Emelies facebook status. Stackars flicka LOL

"you need to stay here and hear every succulent detail about my lovely sandwiches"
Jag torterar en hungrig Brandon med berättelser om mackor

"Are you calling home the flock? Or are you warning the tribe?"
En flinande kommentar till Brandon då han klappade sig själv på magen. Möttes av en irriterad blick följt av extremt fnissande från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar