torsdag 12 augusti 2010

Mahihaa's seal of Approval

Jag blir så glad när jag märker att folk uppskattar den här enkla lilla bloggen så mycket. Det är en hel del som gillar att läsa citat och skratta åt folks tokigheter, mig själv inkluderad. Jag älskar att anteckna nya citat och ackumulera en hel drös att lägga in så att nån kanske hitta åtminstone ett par stycken de tycker är roliga :D

Själv lägger jag aldrig upp citat om jag själv inte tycker att dem är roliga, så ni kan ju se det som at alla dessa citat har blivit Mahihaa-approved! XD

Läs och njut! Stryk gärna mitt ego och kommentera *spinner* =^.^= miao!


-TS



"Jag ser ju ut som den skumma människan på tunnelbanan som bjuder barn på godis"
Jens slående kommentar till en utav bilderna som Fritte lagt upp på min grupp på facebook XD

‎"Så trevligt att du valde att sprutlackera insidan av min toalett i fyra nyanser av brunt"
Sebastian lämnade en present till Jens

‎" 'Långt ner i halsen' är en jättego' film.
Utan barnen sittandes bredvid!"
Läst på kommentarerna om Aftonbladets artikel "Tidernas bästa familjefilm".

"Du är ett ljushuvud och när man sätter på dig så blir du varm efter ett tag"
Jens flummar på och skyllde sedan på sin medicinering

Jag: "Well what's a spermwhale then?"
Brandon: "A spermwhale has a big bulbus head, like Moby Dick"

MAX: "Didnt they teach you that at asshole camp??"
Amy: "Asshole camp?... whats that?"
Brandon: "Its kinda like Space Camp.... But less gay"

"You know.. when I was a kid I really wanted to be an astronaut... That is untill I found out they drink their own pee"
Brandons drömmar smulades i tidigt skede.. verkligeheten suger

"Butterkaka?? Nej det vill jag inte ha. De har en tråkig attityd."
Marre är på optimist-diet? XD

Christina: "Brandon you have your hand on my ass"
Brandon: "Oh I'm sorry, I thougth it was your face"

"What's the point of eating, I'm just gonna get hungry again"
Endast det uppenbara är gott nog åt mig lol

2 kommentarer:

  1. Haha... NIcely done babe! ^^ Det är liksom en kick att läsa dina citat. Man blir glad och man kan skratta en stund. DÄrför är den så uppskattad ^^ *kärlek*

    SvaraRadera
  2. awww vad roligt att du tycker det! Du har alltid varit främsta supporten av citatlistan, enda från starten! Kommer du ihåg när den var på helgon? haha De första citaten XD *massa kärlek tillbaka*

    SvaraRadera